Friday 12 June 2015

My E-Day Part 1 : The Overview


Assalamualaikum..

06.06.2015

Alhamdulillah..

Alhamdulillah..

Alhamdulillah..

Syukur, Allah bagi aku peluang untuk merasai satu lagi nikmat dalam kehidupan ni.. Nikmat menjadi tunangan kepada orang yang dicintai..  Walaupun dah hampir seminggu berlalu, tapi suasana dan perasaan pada hari tersebut masih lagi tergambar dan terngiang-ngiang di hati.. Hanya Allah sahaja yang tahu betapa aku gembira dan bersyukur dengan kurniaan ini..

Majlisnya bagi aku sangat simple. Pelamin, gubahan hantaran, baju.. Semuanya simple saja. Tapi bagi aku tersangat cantik dah.  Alhamdulillah sangat dah dengan semua tu.  Mungkin sebab I'm just a simple person.  Tak suka yang jenis crowded sangat. Hehe..

Pelamin DIY sendiri
Hantaran dari pihak perempuan
Hantaran dari pihak lelaki
Sebelum sarung cincin
Sarung cincin
The crowds

Sedara mara daripada pihak lelaki

 

Terima kasih kawan-kawan yang sudi datang

Cukup la ni kan untuk part 1.. Hihi.. Dah berapa kali ntah duk ulang-ulang tengok gambar-gambar ni.. Ini lah Shahirah.. Insan yang susah nak move on.. Haha

Insya Allah ada peluang nak cerita pasal details yang aku buat untuk preparations majlis ni.. Mungkin boleh jadi panduan pada yang nak DIY dan berjimat untuk majlis masing-masing nanti..

0 comments :