Saturday 15 December 2012

durian crepe dan hujung minggu


Assalamualaikum..

hari tu saya beli niiii....

durian crepe

sedapppp...nak lagi boleh x?? tapii bagi sy yang xberduit dan x bergaji ni, benda ni agak mahal laa..x boleh nak makan slalu.. =_=" huhu



pastu hari khamis mlm jumaat tu plak, kuar dinner..tetibe rumate ajak pegi makan durian..sy on sajor klu bab makan2 ni..hee..dh lama teringin nak makan durian ni..tp br t'capai..haha..klu duk umah, durian banyak smpai x abis nak makan.. :D

tadi pegi jj..saje jalan2 di hari minggu dgn kawan2..dh lama x keluar dgn mereka..eh?ke x pernah ek?huhu..sori ye kawan2ku..

pusing2 tetiba termasuk mph plak..dan terpikat dengan benda alah ni...


dan apalagi kan..rembat sajor..hahaha..eh, bace novel plak..journal tu bile nye nak baca?writing plak bile nye nak start?huhu...rilek2..saya perlu bertenang untuk seketika..

dan kalau pegi jj, memang x sah la kan kalau tak beli ni..hihi

chocolate milk tea with apple jelly

sepertinya saya sudah ter'addicted' dengan minuman ini..=_="

sebenar nya saya sangat laa alah dengan cafein..huhu..kalau minum je air berkafein ni, konpem jadi b'debar2,  lemah satu badan, dan mata susah nak lelap walaupun rasa ngantuk sangat2..org len minum nescafe relax je..saya ni minum teh o ais pun simpton2 tu semua dh datang menyerang..same goes when i'm having this choc milk tea..huhu..sbb dlm ni ade teh ais..i will try to control my addiction.. :'( xtahan hoii minum segelas tp berdebar nye seharian..

okey lah..sekian sahaja rapuan saya..bye.. :')


0 comments :