Saturday 1 December 2012

Origami


Assalamualaikum..

tibe2 mood berorigami muncul..dan terhasil laa benda2 kat bawah tu..hihi..

Origami traditional lotus

Lotus ni mencabar jugak nak buat..banyak sangat kene lipat-lipat nya..nak hancur kertas tu saya kerjakan.. :D

Origami paper crane

Crane ni origami yang mula-mula saya blaja buat..orang cakap kalau kita buat seribu paper crane ni, our wish will be granted..hahaha..jangan percaya tau..berdosa..yang ni untuk beginner susah jugak laa..tapi dah lama-lama buat senang jer.. :)

Origami box

Origami box ni senang jer..tapi bagi saya bentuk dia tak cantik sangat..tak menarik hati..hehe

Origami heart

Origami yang keempat adalah origami heart..yang ni saya paling sukaaa...sebab nya dia cantik..pastu senang plak tu nak buat..paling senang dalam banyak-banyak origami ni.. 

 u


♥ u lagiii

untuk sapa-sapa yang nak blaja buat origami macam yang kat atas tu, boleh la tengok kat website ni ..saya suka website ni sebab dia ajar step by step..pastu siap ade video lagi..origami nya plak macam-macam ada..pilih je nak buat bentuk apa..

So, selamat ber'origami' kawan-kawan... :))

0 comments :