Sunday 27 January 2013

Selamat hari lahir bibie ♥


Salam awak semua..

Hari ni, 27 Januari 2013..hari lahir sahabat saya yang disayangi..Bibie Narhayu..Julai 2008 pertama kali kite kenal..time forecast, saya tak kenal awak bibie..sebab kita seksyen lain-lain time tu..hihi..pejam celik pejam celik, dah 4 tahun setengah kita kenal..

sepanjang kita kenal, awak banyak tolong saya..terutamanya time saya kena 'dump' dulu..time tu saya rasa lost sangat..dah la dalam masa 2 minggu tu kita akan menghadapi final exam untuk sem 6..seminggu tu saya tak mampu nak buat pape pun..menangis saje sepanjang hari..dan awak la tempat saya mengadu tu..sampai la kita habis degree..kalau ade je masalah berkaitan perasaan ni, bibie la yang setia mendengar bersama roomatenya, iela..hihi..thanks a lot ye kamu berdua..sekarang ni dah tak boleh dah nak meluahkan perasaan kat korang..huhu.. :'(

Okey, jom kita tengok balik gambar-gambar sepanjang kita kat UTM terchenta ni..haha :D

15 Disember 2008 -Kami dinner- *serius teruk muka ku dalam gambar ni*haha


10 Oktober 2009 -Kami berhari raya-

16 Januari 2010 -Kami ber'bowling'-

8 Julai 2010 -Kami di pantai-

12 Mac 2011 -Kami pengantin yang cantik- :)

22 Mei 2012 -Kami ber'steamboat'-

20 Jun 2012 -Kami ber'bbq'-
12 Oktober 2012 -Kami konvo-

in this 4 years time, all of us are changing in being  a better person..everybody is heading to a more mature life..everybody is struggling to have a better life..but one thing will remain forever..FRIENDSHIP..it will last forever..until Jannah..ukhwah fillah abadan abada..insya Allah.. :))

"Orang yang berkasih sayang kerana Allah, orang yang saling berziarah kerana Aku (Allah), orang yang saling berbelanja membelanja kerana Aku (Allah), orang yang saling berhubungan kerana Aku (Allah), mereka semua berhak mendapat kasih sayangKu (Allah)" (HR Ahmad)

To bibie..
Happy birthday my dear..May Allah always shower your life with joy and happiness..and also His blessing.. kuatkan semangat mu dalam menempuhi dugaan hidup ini..insya Allah, kebahagian menanti mu di hadapan sana..
p/s:nanti dah sampai masa jangan lupa bagi saya kad kahwin awak ye..hihihi..rindu bibie.. :'( 

6 comments :

ninie~ said...

lawak tgk muke sendiri mase first year..huhu..

shahirah said...

kannn..sy pun nak tergelak tengok gmbr2 tu semua..:D

Phew said...

wah..meriahnya korang~~

shahirah said...

Hee...macam kanak-kanak rebinaaa kan...haha :-)

azack said...

da lme bru komen. huhu. tu rumah sy. popular jap.

shahirah said...

hehe..a'aa..itu rumah kamu..teringat plak kat makanan2 time tu...sedappp..:D