Monday 10 September 2012

a new start


assalamualaikum..

Tahun 2012 adalah tahun kelima aku berada di utm utk menuntut ilmu..bermula dengan student forecast pada December 2007, undergraduate student pada Julai 2008 dan seterusnye post graduate student pada September 2012..Alhamdulillah..hari ni adalah hari yg ke 5 aku b'gelar post graduate student..everything seem to be ok right now and hope will last forever..

Sem ni plak adalah sem pertama aku duduk bilik double setelah empat sem aku pilih untuk duduk bilik single..disebabkan aku dh lama duduk bilik single, maka nye barang-barang aku memang banyak..to my dearest roomate, sy minta maaf sangat2 tau..huhu..tapi sbnrnye bilik ni ada masalah skit..syiling bilik ni bocor..setiap kali hujan lebat, memang risau..harap-harap cepat la syiling tu dibaiki..sekarang ni dah nak masuk musim tengkujuh dah ni..lagi satu, bilik ni kat aras lima dan jauuuh dari lif..makanya, at least setahun ni aku terpaksa la mendaki anak2 tangga tu setiap kali turun naik dari bilik..harap2 nya kurus la aku lepas ni..haha

gelabah cari baldi..haha

air menitik-nitik dari syiling tu..


Esok insya Allah nak pegi jumpa my supervisor..nak bincang apa-apa yang patut pasal my study..harap-harap esok jadi la..dah banyak kali sangat dah tertangguh disebabkan hal-hal yg tak dapat dielakkan..


Lastly, semoga permulaan baru ini adalah yang terbaik untuk diri ini dan kehidupan masa hadapan nanti..semoga segala cita-cita, harapan dan impian diri ini akan tercapai dengan restu Allah..insya Allah..doakan yang terbaik untuk daku..:)


0 comments :