Thursday 13 September 2012

First Job


Assalamualaikum..

just a short update..

hari ni sgt penat sbnr nye..byk faktor yg menyumbang kpd kepenatan ini..tp yg paling utama adalah kerana saya bekerja hari ni..hehe..keje part time je pun..tapi sgt b'makna utk aku..sbb ni laa first time aku keje sepanjang aku hidup 22 tahun ni..disebabkan first time keje, byk benda baru yg aku blaja..tapi yg paling aku perasan, aku ni terlampau manja laa..x boleh nak berdikari sndiri..xtau la mana silap nye..rse nye sbb aku ni di manjakan sgt kot..huhu..tapi xpe..smoga dengan kerja ni aku boleh berubah..berubah utk jadi seorang yg lebih baik..seorang yg pandai berdikari..tidak terlalu bergantung dengan sesiapa..semoga aku lebih menghargai rezeki yang ada dan tahu susah senang nye utk mendapatkan rezeki itu..selain tu, semoga aku lebih baik dlm menghargai masa dan menguruskannya..dan x lupa..the communication skill..semoga dapat di improve kan juga..insya Allah..




0 comments :