Wednesday 19 September 2012

My heart


what a well said! sangat kene dgn diri ini..maybe this is one of the reason why i'm still single until now..single?yes, i am..hidup single mcm lg best je skang ni..bebas nak buat ape je..bebas nk b'kawan dgn sesape shja..tapi tipu la kan kalau tak jeles dengan mereka yg dah jumpa pasangan masing2 tu..lumrah hati manusia..cuma satu je aku doakan supaya Allah jauhkan aku dari rasa fobia t'hadap manusia b'nama lelaki..pengalaman diri dan cerita kawan2 sangat menakutkan aku utk menerima seorang lelaki lebih dr sekadar kawan..tak dinafikan, ade yg mahu lebih serius dlm hubungan kitaorg, tapi ntah kenapa aku sangat2 takut dan aku lagi rela menipu die utk mengelakkan diri dari hal itu..kepada awak, sy mintak maaf sangat2..ye sy mengaku yg saya salah..dan perasaan b'salah tu sgt menghantui sy sekarang ni..sy terpaksa sbnr nye..sbb sy xmahu dipermainkan lg..selain itu, sy nak nasihatkan jugak kpd insan2 yg b'nama lelaki ni, jangan la jd penakut ye..kalau awak suka kat that girl, bgtau la die..kalau rase kurang berani, guna la org tengah..walaupun anda pernah ditolak sebelum ni, rasa nye tak salah pun kalau anda mencuba utk kali kedua..ingat lah yg hati manusia boleh berubah..jangan beri harapan kalau anda belum pasti..last2 anda dh dgn org len, that girl jugak yg kecewa seorg diri..huhu

0 comments :