Monday 11 November 2013

Cuai


Alkisah harini adalah kisah kecuaian diri ini..huhu..

Pagi tadi rebus nasi impit sambil-sambil tengah breakfast dan layan movie..Lepas dah letak kat dapur nasi impit tu, saya pun masuk la bilik nak breakfast..Sambil breakfast layan movie and konpem korang tau kan ape yg terjadi kan bila dah layan movie tu..

Saya lupaaa..lupa terus pasal nasi impit yang tengah saya rebus kat dapur tu..huhu

Bila dah teringat tu, terus lari-lari pegi dapur dan tengok api dapur gas tu dah padam..lega jap..tapi rupenyaaa, dah rentung dah nasi impit tu..uwaaa..terkejut giler..

Tapi terima kasih la kat sapa yang tolong padamkan api dapur gas tu..kalau tak, tak tau laa ape yang akan terjadi..huhu..

Sebenarnya, ni dah second time berlaku..sebelum ni saya masak air..lepas letak kat atas dapur tu saya masuk bilik..lepas sejam macam tu saya baru teringat..keluar bilik tengok air dh nak kering..tinggal sikit je..huhu..

Nasi impit versi baru.. :p
Ni kalu ada secret admire aku yang baca cerita ni konpom lepas ni dh xde hati kat aku..hahahaha :D

Tapi walaupun hangus nasi impit tu, tetap ku makan jua sebagai dinner malam ni..hihi

Nasi impit + serunding + sambal terung..

Dan ni plak supper untuk malam ni..hohoho..kalau dah gemuk tu memang gemuk laa..xpayah nak kata duk oversea jadi kurus la.. :p

Potato fries..
Hurmmm..harap-harap lepas ni dah tak terjadi dah perkara macam ni..dan memang lepas ni kena set alarm bila masak tu..hihihi.. :D

0 comments :