Monday 21 October 2013

ICoST 2013


Assalamualaikum..hari nak bercerita pasal conference yang saya join haritu..conference ni start 19 september 2013..beberapa hari sebelum saya datang ke Jepun..sebab tu la saya busy dan stress sangat hujung-hujung nak datang jepun tu..hehe..

untuk conference kali ni, semua nye saya buat last minute..huhu..paper dan slide semua siap hanya pada hari kejadian..sebelum present tu rehearsal sekali je kat bilik..tapi Alhamdulillah..semua nya okey2 je.. :)

Participant..

Ni sebelum present..tengah nervous tu..

with mardhiah..

 dan tiba laa masa yang ditunggu-tunggu..presentation time..fuhhh..ketaq lutut..

tengah present..

Present nye sekejap je..15 minit kot..lupa dah..lepas dah present and Q&A session tu, masya Allah..rasa legaaaa sangat2..rasa cam terangkat beban yang besar sangat..ringan terus rasa bahu ni..

lepas present tu terus dapat sijil ni..

bergambar bersama presenters lain dan lecturer serta profesor yang hebat2..
yang paling kanan adalah professor dari satu universiti di jepun..

muka lega lepas habis present.. :D

Ni adalah dayang-dayang saya haritu..kak saadiah dan mardhiah..terima kasih awak berdua-dua teman saya seharian haritu..at least xde la saya terkontang-kanting menahan debaran sorang-sorang..hehe

Kak Saadiah dan mardhiah..

 Malam nya semua peserta-peserta ICoST dijemput untuk menghadiri majlis makan malam..saya mesti la join kan..makan free kat hotel plak tu..haha

bergambar memang feveret kami.. :)

Gala dinner ICoST 2013


makanan kami..


dalam lif pun bolehhh..haha

Erm, rasanya ni je kot coretan untuk cerita ICoST 2013 saya..jumpa lagi di next entry ya! :-)

0 comments :